Marsa Alam 2011










Jag bjuder på lite bilder från Egypten idag, det är bilder som min mamma tagit för Alex har min kabel till kameran så jag har inte laddat in nå bilder än :/
Men det kommer så småningom.
Marsa Alam var iaf hur skönt som helst, vi solade och badade på dagarna och drack drinkar på kvällarna. Vi fick några vänner bland försäljarna som vi fick te hos och vattenpipa hos en. Jag brände sönder mig som vanligt, men det hör väl till??
Flygningen var inte så rolig men på vägen hem gick det hyffsat jag är lite stolt faktiskt.
Jag kommer ladda upp mer bilder så småning om. Men om ni är intresserade av intressanta resor till pyramider och dylikt kommer ni nog bli besvikna. Hela veckans tema var nämligen avslappning på hög nivå.

Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Sarahnnn

ÅH! Vad fina ni är! Har inte tänk på det förut, men du har din mors läppar tror jag :) Ni har båda två fantastiskt gnistrande ögon. Kul att se bilder :D Du är (tror jag sagt det förut?!) den ENDA vita personen jag känner som passar i sånna där häftiga rastaflätor! Och nästa gång, använd solskydd!!! Älskar dig <3

2011-02-05 @ 08:37:40
URL: http://rainbowliving.blogg.se/
Postat av: Louise

Ser härligt ut på bilderna, ska bli kul o se dina bilder sen också!

Avslappning enbart låter helt underbart, precis som vi gjorde också hehe

2011-02-07 @ 09:04:17
Postat av: Jonas H

Härligt härligt!

Ni ser ut att ha laddat baterrierna rejält :) Verkar som att egyptierna är ett riktigt trevligt folk och att vädret alltid är på topp.



Måste säga att din frisyr är riktigt cool!

2011-02-08 @ 22:32:57
URL: http://azart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0