Tillbaks!

Nu e jag tillbaka efter ett litet (stort) uppehåll.
Vad har hänt sen sist? Ja det är en bra fråga.

Jag har blivit klar med skolan så nu e man färdigutbildad undersköterska.
Jag har köpt en resa till Egypten, på lördag åker jag iväg.
Jag har börjat jobba lite mer så snart kanske jag slipper vara så fattig.
Jag har firat jul och nyår.
Jag har vart i Sthlm och träffat andra familjen.
Familj har vart här och hälsat på.
Jag har vart på interljuv (idag)

Ja sen vet jag inte riktigt, det här ska hända:

Jag ska åka till Egypten
Kevin ska ha kalas
Ellen ska ha kalas
Mormor fyller 80! Hjälp vad ska man köpa?
Pappa fyller 40 nånting, 44 kanske? Till han blir det nog inte så svårt, hans önskelista är lång
Jag ska köpa sommar kläder till barnen :)
Köpa sommar kläder till mig(!)

Ja det var nog allt

Idag hade dom rea på den bra sko affären men jag hade inga pengar men ska dit sen men då är väl allt slut.
Och massa rea på BR-leksaker, där hade jag kunna fynda massa till barnens födelsedagar. Men som sagt inga cash.

Jag vill ha dom här skorna och dom kostar bara 400
Men har inget utrymme att köpa dom nu, jag måste ju ha med mig pengar till egypten och köpa grejer till födelsedagarna.

Vi ses snart, kanske.. Vem vet?



Kommentarer
Postat av: Sarahlallalla

ÄNTLIGEN får man läsa lite nytt! Vad kul! Och vad MASSA du har för dig min fina! Pepp till dig underbar! Kärlek

2011-01-19 @ 15:14:14
URL: http://rainbowliving.blogg.se/
Postat av: Jonas H

Hurra, har kollat in varje dag här och väntat =)

Hoppas du får en trevlig resa! Så får du blogga och berätta om allt skoj sen!

2011-01-19 @ 18:00:37
URL: http://azart.blogg.se/
Postat av: Louise

Kul med inlägg Madde. Och härligt med resan, du hittar säkert nå liknande kopior att köpa i egypten kanske :-)

Lila o svart är så snyggt ihop.

2011-01-20 @ 17:37:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0